اینورترهای سنگین کار یا Heavy-duty inverters

۱۴ بازديد

منظور اینورتر‌هایی هستند که دارای گشتاور راه‌اندازی بالا، قابلیت کارکرد در شرایط سخت و مقاومت در برابر شوک و ارتعاشات و قابلیت‌های اضافه جریان بالا هستند. معمولاً این نوع اینورترها برای استفاده در ماشین‌آلات صنعتی، تجهیزات سنگین، جرثقیل‌ها و بالابرها و سیستم‌های اضطراری مناسب هستند.

برند دلتا انواع مختلفی از اینورترهای سنگین کار را ارائه می‌دهد که در حال حاضر سری VFD-C2000 و VFD-CH معروف‌ترین آنها هستند. این اینورترها برای استفاده در صنایع مختلف از جمله خودروسازی، فولاد، معدن، پتروشیمی و صنایع ساختمانی مناسب می‌باشند.

اینورتر ورتکس سری IR610 نیز جز اینورترهای سنگین کار محسوب می‌شوند.

اینورتر کفکش

برای کفکش‌ها و دستگاه‌های مشابه، مدل VFD-C2000 از برند دلتا به عنوان یک اینورتر مناسب شناخته شده است. این کاربرد با توجه به بعد مسافت الکتروموتورها از اینورتر در دسته کاربردهای سنگین بحساب می‌آید که اینورتر باید قادر به تولید شکل موجی با کمترین ‌هارمونیک در خروجی باشد.

اینورتر جرثقیل

برای جرثقیل‌های سقفی و دستگاه‌های مشابه، مدل VFD-CH2000 از برند دلتا به عنوان یک اینورتر مناسب در بازار شناخته شده است. این مدل اینورتر دارای ویژگی‌هایی همچون قابلیت کنترل سرعت موتور، مقاومت در برابر شوک و ارتعاشات، و عملکرد پایدار در شرایط سخت می‌باشد است.

اینورتر ورتکس و اینورتر دلتا (Delta inverter) از انواع پرکاربرد در ایران می باشند که در صنایع مختلف برای ماشین آلات صنعتی، ماشین آلات بسته بندی، چاپ، اکسترودر، رول فرمینگ، کمپرسورها و … کاربرد دارند.
منبع سایت فوت و فن

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.